Są czynności w naszym codziennym życiu, które bardzo lubi dno miednicy. Dzieje się tak tylko wtedy, gdy je odpowiednio wykonujemy. Wystarczy, że przekierujemy uwagę na to, jak oddychamy, ustawiamy ciało, gdy siadamy, wstajemy z krzesła, schylamy się, wchodzimy po schodach, pchamy wózek, aby przekuć je na formę dbania o mięśnie dna miednicy. Możesz więc te czynności wykonywać bez szczególnej uwagi albo możesz świadomie uruchomić swoje mięśnie tak, aby były w coraz lepszej kondycji. W czasie mojej rozmowy live z Karoliną Buszkiewicz, psycholożką, z którą stworzyłam kurs online “Obudź mięśnie dna miednicy” wyjaśniamy jak to zrobić. Rozmowę nagrałyśmy jesienią, przed startem II edycji kursu, więc podane terminy są nieaktualne. W tej chwili trwa nabór do III edycji kursu.

Jeśli masz ochotę zacząć z nami dbać o te mięśnie, to zachęcam Cię do udziału w kursie “Obudź mięśnie dna miednicy”. Już 6 maja startuje III edycja kursu. Informacje znajdziesz TUTAJ 

Jeśli po wysłuchaniu uznasz, że to co mówimy jest dla Ciebie przydatne albo po prostu dobrze Ci się nas słuchało to proszę zostaw komentarz, udostępnij lub polub. Będzie to dla mnie znak, że jest sens tworzyć nadal podobne materiały. Dziękuję!

%d bloggers like this: