WARSZTATY

Obudź mięśnie dna miednicy

trwają zapisy na warsztaty 22 września 2018 (sobota) o godz. 13.00 do 15.00

Czy zgodzisz się ze mną, że są dolegliwości…

…o których my kobiety nie bardzo mamy ochotę rozmawiać? Czy wyobrażasz sobie ploteczki z sąsiadką, której wspominasz o tym, że w czasie kaszlu popuszczasz mocz? Pogawędki z przyjaciółką na temat niepokojącego wrażenia obniżania narządów rodnych? Zwierzenie się lekarzowi, że od czasu porodu nie osiągasz pełnej satysfakcji seksualnej w czasie stosunków?

Czy dla Ciebie również, są to trudne i wstydliwe przypadłości?

Takie, z którymi, nie bardzo właściwie wiesz, do kogo mogłabyś zwrócić się o pomoc? Być może odnosisz wrażenie, że dotyczą tylko Ciebie?

Czy wiesz, że nietrzymanie moczu…

…jest jedną z najczęstszych kobiecych chorób przewlekłych? Cierpi na nią od 17% do 46% kobiet, a według niektórych źródeł nawet do 60%. Skąd te rozbieżności? Wiele z nas, ze wstydu niechętnie zgłasza ten problem nawet w czasie badań lekarskich.

Ćwiczenia osłabionych i dysfunkcyjnych mięśni dna miednicy

są podstawową i najważniejszą składową leczenia zachowawczego w wysiłkowym nietrzymaniu moczu. Pomagają utrzymywać narządy rodne na właściwym miejscu. Zwiększają satysfakcję seksualną. Ćwiczenia te polegają na świadomym, kontrolowanym napinaniu określonych grup mięśni wchodzących w skład dna miednicy. Systematycznie wykonywane ćwiczenia powodują regularną stymulację, przekrwienie, wzmocnienie mięśni dna miednicy.

Zapraszam Cię na warsztaty, w czasie których nauczysz się świadomości i treningu mięśni dna miednicy.

Nazywam się Katarzyna Petela.

Jestem fizjoterapeutką.

Pomagam w problemach dotyczących sprawności, zdrowia, komfortu życia.

Uczę skutecznych, praktycznych i łatwych metod łagodzących skutki nieprawidłowej postawy, braku ruchu, przepracowania i stresu.

Treningu mięśni dna miednicy nauczyłam się na kursach organizowanych przez Fundację Rodzić po Ludzku.

Ukończyłam Poznańską Akademię Medyczną oraz dziesiątki specjalistycznych kursów. Pracuję od 18 lat.

Jak będziemy „budzić” mięśnie dna miednicy?

Nauka świadomości mięśni dna miednicy

Po pierwsze nauczymy się napinać oraz ćwiczyć właściwe mięśnie. Zdarza się, że początkowo napinamy głównie mięśnie pośladkowe, mięśnie brzucha czy mięśnie przywodziciele ud zamiast samych mięśni dna miednicy.

Ćwiczenia mięśni dna miednicy

Nauczymy się ćwiczeń zwiększających zarówno siłę jak i wytrzymałość mięśni dna miednicy. Tak, aby ich dobra kondycja zapobiegła wysiłkowemu nietrzymaniu moczu, obniżaniu narządów rodnych i wpłynęła na poprawę satysfakcji seksualnej w czasie stosunków.

Synchronizacja

Nauka uaktywniana mięśni dna miednicy w czasie wykonywania ćwiczeń mięśni brzucha, w czasie ćwiczeń fitness, na siłowni,  w czasie codziennych aktywności, kaszlu, śmiechu i kichania. I dźwigania też. Tak, tak. W czasie tych wszystkich czynności potrzebujemy sprawnych mięśni dna miednicy!

Jak na co dzień możesz dbać o mięśnie dna miednicy?

Garść ważnych informacji o tym, jak dbać o mięśnie dna miednicy, aby utrzymać je w dobrej kondycji. O tym, jak ciąża i poród wpływają na funkcję mięśni dna miednicy. O objawach i profilaktyce wysiłkowego nietrzymania moczu.

Zdrowa stopa - warsztaty

Naucz się wykonywać ćwiczenia
mięśni dna miednicy,
aby móc je wykonywać zawsze i wszędzie.

 

Nawet czekając na zmianę
świateł na skrzyżowaniu.

 

Nie masz nic do stracenia,
a możesz wiele zyskać.

Najbliższe warsztaty odbędą się:
 22 września 2018 (sobota) o godz. 13.00 do 15.00

 

 

 w Studio Namaste Yoga
ul. Kordeckiego 12
Poznań
Koszt 70 zł
Zapisz się poprzez formularz zamieszczony obok
lub
mailowo: kasia@szkolapracyzcialem.pl

Formularz zapisu

Wyrażam zgodę na prze­twa­rza­nie po­da­nych powyżej danych w celu otrzymywania informacji o warsztatach.

Formularz zapisu

Wyrażam zgodę na prze­twa­rza­nie po­da­nych powyżej danych w celu otrzymywania informacji o warsztatach.

Wpisz swój e-mail, aby pobrać przewodnik

Wyrażam zgodę na prze­twa­rza­nie po­da­nych powyżej danych w celu otrzy­my­wa­nia new­slet­tera.

FreshMail.pl